پرسش و پاسخ

سئوالات متداول

لطفا موارد زیر را مطالعه کنید و چنانچه جواب سوالتان را پیدا نکردید با ما تماس بگیرید

1.آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

 

2.آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "حساب کاربری" کلیک کنید و سپس در صفحه باز شده روی گزینه "سوابق خرید" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 

3.آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

4.آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.


5.می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون تایید خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

 

6.می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

امکان سفارش تلفنی فقط برای مشتریان ساکن در شهر تهران می باشد