آیا تا کنون به فکر واردات کالا از چین افتاده اید ؟
همه صاحبان کسب و کار برای تامین نیاز اقلام و کالاهای مورد نیاز برای فروش نیاز به تامین کالا دارند .
گاه می توان کالاهارا از بازار تامین کرد ولی شاید برای شماهم پیش امده باشد که به دنبال محصول و یا کالایی بودید که نیاز به واردات داشته ولی با اینکه شما یا وقت با دانش واردات را نداشته اید نتوانسته اید تا کالای مورد نظرتان را از خارج تامین کنید…
ما می توانیم به شما کمک کنیم تا بتوانید کالای خودرا با کیفیت درخواستی شما خریداری کنیم و بسته به نوع درخواست شما هوایی یا زمینی به شما تحویل دهیم..
ما در مجموعه آرناگستر سالهاست با کمک دوستان خارجی تامین نیاز خو د و همکارانمان را برعهده داریم و شما از این نظر می توانید باما مشورت کنید..
سوال : می خواهم کالای X را در تعداد 200 عدد وارد کنم چگونه باید شروع کنم ؟
در کل وقتی ما بخواهیم کالایی از چین خریداری کنیم باید در محیطی بدنبال تولید کنندگان و یا تامین کنندگانی باشیم که در کشور چین ما با مراجعه با سایت Alibaba.com و با جستجوی نام انگلیسی کالای مورد نظر به جستجوی آن بپردازیم .
در این سایت می توان حدودی قیمت را در سایت مشاهده کنیم و برای کسب اطلاعات بیشتر باید با فروشنده ان شرکت مستقیما وارد مذاکره شویم . همچنین شما می توانید از شرکت تقاضای کاتالوگ کرده و با محصولات بیشتر شرکت آشنا شوید.
در هر صورت اگر نمی توانید این کار را انجام دهید می توانید از همکاران ما کمک بخواهید ..
بعد از پیدا کردن محصول چه کنم ؟
بعد از گرفتن فاکتور ویا proforma invoice شما باید مبلغ بیعانه و یا کل مبلغ فاکتور طی مکاتباتتان با شرکت را انجام دهید
ما به دو صورت می توانیم مبالغ فاکتور را پرداخت کنیم یکی با دلار حواله و دیگری با یوان که پول رایج چین است .
اگر در این مرحله نیز خدمات بخواهید ما می توانیم برای شما انجام بدهیم
کالای خریداری شده , اماده ارسال است حال باید چه کنم ؟
برای ارسال شما ابتدا باید مقصد ترمینال ورودی کالا را معین کنید که به کدام مبادی دریافت کالا باید ارسال شود
سپس باید طریقه ی ارسال که به دو صورت هوایی و یا زمینی است را انتخاب کنید معمولا در ارسال هوایی وزن کالا اهمیت زیادی در تخمین قیمت حمل دارد و در ارسال دریایی بیشتر حجم کالا مورد توجه است .
در این مرحله این اقدام می تواند هم از طریق شرکت تامین کننده و هم خریدار انجام شود که بهتر است توسط شما انجام شود .
آرناگستر در این امر نیز می تواند شما را یاری کند تا با خیال اسوده جنس خود را ارسال کنید .
جنس من به مقصد رسیده حال باید چه کرد ؟
این مرحله پایانی است و شما با گرفتن ترخیص کار و یا داشتن کارت بازرگانی می توانید کارهای مربوط به گمرگ و پرداخت عوارضی را انجام دهید و کالای خود را تحویل بگیرید
خدمات ما برای شما چگونه است ؟
دوستان عزیز تا اینجا شما با مراحل واردات کالا آشنا شدید . یقیننا این کار نیاز به تخصص لازم دارد تا بتوانید از راه دور و غیر مستقیم کالایی را خریداری کرده و در اینجا تحویل بگیرید .
آرناگستر این امر را با دریافت کارمزد می تواند برای شما انجام دهد و شما را در جریان تک تک امور قرار دهد .
هزینه این کار متفاوت است و به نوع و تعداد کالای شما بستگی دارد ولی در کل می توان هزینه را از 70 تا 100 درصد بهای خریداری شده در نظر گرفت .
شما می توانید با خیال آسوده به ما اعتماد کنید و این کار را به ما بسپارید …
اگر کالای شما زمینی ارسال شود بازه ی دریافت کالا می توان از 60 تا 90 روز کاری زمان ببرد
اگر کالای شما هوایی ارسال شود کمتر از 40 روز می توان کالای شما را تحویل داد .
برای مشاوره کافیست با شماره 09388868781 از طریق واتساپ با ما
در تماس باشید تا کارشناسان ما با شما در تماس باشند